7 Mart 2017 Salı

Zamanın Kısıtlı Kızım

Bu dünya üzerindeki zamanın kısıtlı kızım.  Hayatın senin elinde; deneyimlemek, paylaşmak ve vermek için. 

Peki sen hayatını kiminle geçireceksin?
Paylaşılan hatıraların daha sonra yaşam öykün ve başkalarının hikayeleri olacak.
Sana tavsiyem şu olacak: Hayatının hikayesini yazarken, başkalarının kalemi tutmasına izin verme, başkalarının seni yavaşlatmasına veya hayatını kontrol etmesine izin verme. Zaman senin herşeyin kızım, seni sevmeyen veya saygı duymayan kişilere zamanını vermeye neden devam ediyorsun... Hergün yaşamaya değer bir hikaye yarat; seni mutlu eden, başkalarını pozitif olarak etkileyen, ruhunun sana savaşmaya değer olduğunu söylediği için uğraş, bir gün hepimiz gideceğiz, yani yaşa ve uğruna ölünecek birşey için yaşa.

Teknendeki herkesin sen bakmadığında delikler açmadığından ve kürek çektiğinden emin ol.
Kişisel olarak ben zamanımı, hikayeleri herhangi bir resimden daha güzel renklendiren sanatkarlarla geçirmeyi seviyorum. Ben tuvali sıkı tutarken onların fırçayı tutmalarına izin veriyorum, sıra bana geçince de onlar benimkine ne kadar sevgi bıraktıysa o kadar sevgi akıtacağıma emin olurum.
Günlük olarak bir sürü insanı düşünüyorum ve onlar da beni düşünüyor, fakat hayatıma girmesine izin verdiklerim hiç bir koşul olmadan beni sevenlerdir. Yolumun önünde öyle bir ışık olurlarki karanlıkta yolumu bulabilirim. Sen de öyle yap bebeğim.

Hiç yorum yok: