9 Temmuz 2012 Pazartesi

Beypazarı - Nallıhan

Mayıs ayında bir kaçamak yapıp Beypazarı - Nallıhan'a bir gezi yaptık. Gezi ile ilgili detay bir yazı hazırlıyorum. Çocuklarla yolculuk konusunda. Bu fotoğraflar geziden. Gürleyik'de bir şelale olduğunu bilmiyordum. Sarıyar'da bu kadar güzel bir nehir olduğunu kenarında oturup dinlenildiğini bilmiyordum. Beypazarı'nda bir canlı müze olduğunu, girer girmez sizi bir masalla karşıladıklarını bilmiyordum. Bu kadar dibimizde bir kuş cenneti olduğunu da bilmiyordum. Hepsi güzel yerler. Çocuklar da nispeten uyumluydu. Keyifli bir gezi oldu.


Canlı Müze içinde




Kuş Cenneti






Canlı Müze'de sizi masal anlatarak karşılıyorlar. Yaşatılan bir yer bu müze.


Canlı müzede isterseniz karagöz hacivat oyunu yapabiliyorsunuz. Çocuklar çok eğlendi. Replikleri bile yazmışlar.














Kuş Cenneti



Kuş Cenneti



Sarıyar 

1 yorum:

Selcen dedi ki...

Ne güzel yerler... Gürleyik ve Sarıyar'ı 1 senedir takvimime alıyorum bir türlü gidemedik. Beypazarı'ndaki yaşayan müzeye hamileyken gitmiştim hem o zaman bu kadar canlı değildi :) Bir haftasonu kuzuyu götürmek şart oldu :)